FAQ

Jaki jest nasz adres i godziny otwarcia

Katowice, ul. Gliwicka 44

Od poniedziałku do piątku w godzinach: 10:00-18:00

W soboty: 10:00-14:00

Jak wygląda proces zamówienia?

Możesz odwiedzić salon osobiście albo wysłać przedmioty do nas kurierem. Zamieść proszę swój adres oraz dane kontaktowe i należy wszystko zapakować oraz podać szacunkową wartość przesyłki (przykładowo w celu ubezpieczenia)

Ile to zajmie czasu?

Standardowa usługa zajmuje nam w przybliżeniu 4 tygodnie+. Koncentrujemy się na jakości, a nie na szybkości i generalnie odczuwamy duże zapotrzebowanie na nasze usługi. W niektórych przypadkach możemy zaoferować usługę priorytetową na 1 tydzień na czyszczenie i inne mniej zaawansowane usługi. Z drugiej strony kompleksowe usługi restauracyjne i farbiarskie mogą w niektórych przypadkach zająć więcej niż 6-8 tygodni.

Ile to kosztuje?

Nasza wycena zależy od nakładu pracy i użytych materiałów. Stan przedmiotu, rozmiar, rodzaj, materiały i specyficzne wymagania mają wpływ na ostateczną cenę. Usługi czyszczenia obuwia kosztują 189 PLN, a usługi czyszczenia torebek to średnio 390 PLN, a usługi renowacji około 219 PLN (buty) i 790 PLN (torby) lub więcej.
Po szczegółowej kontroli każdego elementu potwierdzamy specyfikę usługi i cenę. W tym momencie możesz zaakceptować lub odrzucić ofertę, a w późniejszym przypadku odeślemy Ci Twój przedmiot.

Jak szybko odpowiadacie?

Na większość e-maili odpowiadamy w ciągu 2 godzin w godzinach pracy i w ciągu 12 godzin poza godzinami pracy. Jeśli nie otrzymałeś od nas wiadomości w ciągu 24 godzin, najprawdopodobniej oznacza to, że nasza wiadomość trafiła do Twojego folderu ze spamem. Uprzejmie prosimy o sprawdzenie, a jeśli go nie ma, skontaktuj się z nami ponownie.

Co, jeśli moje rzeczy zaginą, bądź uszkodzą się?

Wszystkie zamówienia są ubezpieczone na wypadek uszkodzenia, utraty lub kradzieży. Oferujemy również dodatkowe ubezpieczenie kurierskie. Dodatkowo wszystkie przesyłki wysyłane za pośrednictwem kurierów są śledzone, a wszystkie artykuły docierające do naszego sklepu są fotografowane i dokumentowane.

Jaką dajecie gwarancję?

Na nasze usługi udzielamy standardowej 3-miesięcznej gwarancji, z zastrzeżeniem normalnego użytkowania i innych czynników zewnętrznych, takich jak nowe uszkodzenia.

Jak odbywa się zamówienie?

– Uprzejmie prosimy o podanie (e-mailem) adresu, daty, numeru telefonu i 5-godzinnego przedziału czasowego, kiedy kurier może przyjechać i odebrać przesyłkę (pon.-pt. 9:00-18:00)
– W przypadku adresu firmy uprzejmie prosimy o dodanie nazwy firmy oraz dokładnej instrukcji dla kuriera, jak zlokalizować przesyłkę
– Proszę dodać swoje dane w środku i dane naszej firmy na górze, na wszelki wypadek (Szuszu Odnów Obuw, Gliwicka 44, 40-853 Katowice)
– Podaj orientacyjną aktualną wartość Twoich przedmiotów (w celach ubezpieczeniowych)
– Oferujemy standardowe ubezpieczenie. Jeśli potrzebujesz dodatkowego ubezpieczenia z ochroną (dostarczane przez kuriera), daj znać.

Jak zapakować przedmioty do kuriera?

Prosimy o bezpieczne pakowanie przedmiotów, tak aby były dobrze zabezpieczone przed przypadkowym uszkodzeniem. Dobrym pomysłem może być użycie folii bąbelkowej lub innego pokrowca ochronnego, a następnie umieszczenie przedmiotu w pudełku lub torbie i owinięcie go taśmą samoprzylepną dla dodatkowej ochrony.

Ile kosztuje przesyłka?

Pokrywamy koszty odbioru i zwrotu wszystkich zamówień na terenie Polski. W przypadku wszystkich innych terytoriów i innych krajów odbiór może nie być możliwy, ale nadal możemy odesłać Twoje przedmioty za pośrednictwem kuriera, również za granicę. Na życzenie możemy dostarczyć konkretne wyceny.

Jak odbywa się płatność za usługę?

W naszym sklepie akceptujemy karty i gotówkę. Do płatności zdalnych używamy przelewów bankowych. Pamiętaj, że jesteś proszony o płatność dopiero po tym, jak Twoje produkty dotrą do naszego sklepu, a my potwierdzimy z Tobą szczegóły usługi i ceny. W rzadkich przypadkach, gdy nie będziemy w stanie wykonać uzgodnionej pracy, zwrócimy Ci płatność. Po otrzymaniu Twoich produktów sprawdzamy je i dostarczamy potwierdzenie naszych usług oraz numer zamówienia. Możesz zapłacić zdalnie, korzystając z poniższych danych bankowych:

szuszu

ul. Gliwicka 44, 40-853 Katowice

ING S.A. PL 46 1050 1399 1000 0092 2484 4853

Czy odnawiacie skórę lakierowaną?

Możemy przywrócić skórę lakierowaną, jednak istnieją pewne ograniczenia tej usługi. W każdym przypadku możemy doradzić dokładniej.

Czy jesteście w stanie odnowić skóry egzotyczne?

Tak, potrafimy odnowić każdy rodzaj skóry.  Jakkolwiek egzotyczne skóry zwykle wymagają większej uwagi i większego czasu naprawy. Cena usługi może być wyższa niż w przypadku typowej skóry naturalnej.