Regulamin Szuszu

WARUNKI KORZYSTANIA Z USŁUG FIRMY SZUSZU BARTŁOMIEJ KANIUK

  1. Niniejszy dokument powstał na potrzeby prowadzonej przez szuszu Bartłomiej Kaniuk działalności pod markami szuszu oraz BagSpa London W celu korzystania z usług naszej firmy za pośrednictwem strony www lub osobiście bardzo prosimy o zapoznanie się z poniższymi warunkami.DANE IDENTYFIKACYJNE FIRMY: szuszu Bartłomiej Kaniuk jest właścicielem marek szuszu oraz BagSpa London. Siedzibą firmy jest 40-853 Katowice ul. Gliwicka 44. NIP: 646-251-60-43, REGON: 362541215. Tel: 502 027 955, adres Email: biuro@szuszu.com.plZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG:Nasza firma świadczy usługi z zakresu:
    • czyszczenia, renowacji, impregnacji, farbowania, ozonowania wyrobów skórzanych,
    • usług szewskich,
    • usług kaletniczych,
    • usług pralni.

    AKTUALIZACJA TREŚCI NA STRONIE WWW

    Firma szuszu Bartłomiej Kaniuk przykłada dużą wagę do aktualizacji treści na stronie www. Aktualizacje dokonywane są kwartalne.

    CENY

    Cennik prezentowany na stronie www oraz w lokalach jest poglądowy. Ostateczna cena za usługę jest uzależniona od zakresu prac, które Klient zleca do wykonania. Cena jest komunikowana Klientowi przed wykonaniem usługi i wymaga akceptacji. Ceny podane są w walucie PLN
    i zawierają podatek VAT.

    ZAMÓWIENIA USŁUG ONLINE

    Nasza strona zawiera formularz kontaktowy. Korzystając z tej formy kontaktu Klient może wysłać zdjęcie przedmiotu, zapytanie o możliwość wykonania usługi, ustalić zakres prac, termin oraz otrzymać przybliżoną wycenę. Ostateczny zakres prac, termin oraz wycena możliwa jest jedynie po otrzymaniu przedmiotu zlecenia „do ręki”. Po wykonaniu usługi oraz zaksięgowaniu wpłaty na koncie szuszu, odsyłamy przedmiot zlecenia za pośrednictwem kuriera. Koszt przesyłki nie jest wliczony w cenę usługi.

    Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od przyjęcia zlecenia.

    PŁATNOŚĆ

    W naszej firmie akceptujemy płatności gotówką, kartą płatniczą, kartą kredytową oraz przelewy na konto w przypadku współpracy z firmami. Płatność musi być dokonana w walucie PLN.

    WYSYŁKA

    Okresowo świadczona jest promocja – powyżej 200 zł odbiór oraz wysyłka zwrotna gratis. Usługa ta jest świadczona po wcześniejszym ustalenie kwoty zlecenia. W przypadku skorzystania z usługi darmowego odbioru oraz wysyłki powrotnej i rezygnacji z wykonywania przez nas usług koszt odesłania, ekspertyzy oraz ozonowania wynosi 89 zł.

    Przesyłki standardowo są ubezpieczone do 5 tys zł

    Ze względu na możliwość uszkodzenia oryginalnych kartonów w transporcie, prosimy o używanie kartonów zastępczych. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich uszkodzenie. Przesyłkę oraz jej zawartość należy sprawdzić od razu po jej otrzymaniu w obecności kuriera. Wszelkie uszkodzenia pudełek jak i niezgodności w przesyłce muszą być zgłoszone zaraz po jej otrzymaniu.

    TERMIN REALIZACJI ZLECENIA (COVID)

    Ze względu na aktualna sytuacje epidemiologiczną nie jesteśmy w stanie zagwarantować terminowej realizacji zleceń. Firma dokłada wszelkich starań aby wykonać usługi jak najszybciej, jednak decydując się na usługi, klient przyjmuje do wiadomości, że wydłużony czas realizacji zlecenia nie stanowi podstawy do reklamacji.

    ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POWIERZONE MIENIE

    Staramy się wykonywać naszą pracę najlepiej jak potrafimy jednakże, przeprowadzone przez nas zabiegi nie gwarantują odtworzenia pierwotnego stanu powierzonego przedmiotu. Niektóre defekty, plamy i zabrudzenia mogą się okazać niemożliwe do usunięcia.

    Klient powierzając nam przedmiot zlecenia przyjmuje do wiadomości poniższe fakty:

    • w wyniku czyszczenia materiał,  w szczególności zamsz, może pojaśnieć,
    • na obuwiu mogą pojawić się niemożliwe do usunięcia plamy, które nie były widoczne pod warstwą brudu,
    • wybrany przez Klienta kolor z próbnika kolorów możne różnić się odcieniem na obuwiu / galanterii,
    • użyte do napraw szewskich materiały mogą odbiegać od oryginalnie użytych.

    Przedmioty przez nas odnowione nadają się do użytku w warunkach normalnych, wyłączając antyki. Na nasze usługi udzielamy 3 miesięcznej gwarancji od momentu odbioru obuwia / galanterii. Nie ponosimy odpowiedzialności i nie rozpatrzymy pozytywnie reklamacji powstałych w wyniku:

    • mechanicznych uszkodzeń,
    • prania obuwia / galanterii w pralce,
    • wad fabrycznych producenta,
    • testowania w warunkach ekstremalnych,
    • zużycia materiału w wyniku normalnego użytkowania po upływie 3 miesięcy.

    Reklamacja będzie rozpatrzona tylko po okazaniu dowodu zakupu (paragonu fiskalnego, faktury, dowodu przelewu itp.)

    RZECZY NIEODEBRANE

    Za przedmiot nieodebrany w uzgodnionym terminie przez klienta, pomimo kontaktu telefonicznego i za pomocą sms, a także wyznaczenia dodatkowego 14-dniowego terminu na jego odbiór, będą naliczane Klientowi opłaty za bezumowne przechowywanie. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej, średniej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w miejscowości, w której znajduje się nieodebrany przedmiot, i będzie naliczana za każdy dzień przechowywania.

    Po okresie 4 miesięcy w przypadku braku dalszych ustaleń lub braku możliwości kontaktu z klientem rzeczy mogą zostać przeznaczone na cele charytatywne

    ODBIÓR PRZEDMIOTU ZLECENIA

    Przedmiot zlecenia wydawany jest Klientowi na podstawie karty z numerem zlecenia. Przed odebraniem, Klient zobowiązuje się do dokładnego obejrzenia odbieranego przedmiotu, niezgłoszenie zastrzeżeń jest równoznaczne z akceptacją należycie wykonanej usługi. Potwierdzeniem transakcji jest otrzymanie przez Klienta paragonu fiskalnego lub faktury VAT.

    OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

    W naszej firmie prosimy klientów o wpisanie numeru telefonu na karcie przyjęcia zlecenia. Gromadzimy numery telefonów w postaci papierowej oraz elektronicznej jedynie w celu kontaktu związanego z realizacją zlecenia. Karty zleceń są przez nas okresowo niszczone, plik elektroniczny jest przechowywany w komputerze zabezpieczonym hasłem, do którego dostęp mają jedynie pracownicy firmy szuszu Bartłomiej Kaniuk.

    Dane osobowe pozyskane w przypadku przyjęcia zlecenia drogą Internetową (Imię, Nazwisko, nr telefonu, adres do wysyłki) nie są przez nas gromadzone w formie bazy danych, są usuwane po wykonaniu zlecenia.

    W naszych salonach prowadzony jest całodobowy monitoring. Wizerunki klientów nie są kojarzone z danymi osobowymi. Dane osobowe oraz wizerunki Klientów nie są udostępniane osobom trzecim, wyłączając przypadki określone prawnie.

    PYTANIA, SKARGI, REKLAMACJE I KOMENTARZE

    Wszelkie zapytania, skargi, reklamacje oraz komentarze prosimy kierować na adres Email:

    biuro@szuszu.com.pl lub osobiście w naszych punktach usługowych.